• email Відправити другу
  • print Версія для друку
  • Add to your del.icio.us del.icio.us
  • Digg this story Digg this

Оцініть зміст статті?

(всього 0 голосів)

UKRAINIAN BUSINESS PAGES

БРОКОЛІ І СЕРЦЕ

коригувати розмір шрифта Decrease font Enlarge font

Капуста броколі (підвид цвітної), приготована на парі, поліпшує роботу серця і зменшує ушкодження міокарда в умовах нестачі кисню. Такого висновку дійшли американські вчені з університету штату Коннектикут. Керівник дослідження професор Діпак Дас і його колеги впродовж місяця годували лабораторних білих щурів екстрактом броколі. Відтак вони дослідили роботу серця піддослідних тварин, порівнявши з контрольною групою, яка отримувала звичайний корм. З’ясувалося, що серця пацюків, котрим давали броколі, краще функціонували і були стійкіші до гіпоксії — нестачі кисню, яка веде до розвитку інфаркту.

На думку фахівців, захисний ефект броколі пояснюється високим умістом деяких речовин, зокрема сульфорафану, які стимулюють утворення тиоредоксину. Цей білок відіграє важливу роль у захисті клітин в умовах порушеного кровопостачання серцевого м’яза.

Захисна дія броколі не обмежується профілактикою хвороб серця. Раніші дослідження показали, що ця капуста знижує ймовірність розвитку раку молочних залоз і передміхурової залози. За словами професора Даса, найбільший захисний ефект справляє броколі, приготована на парі. «При тривалому кип’ятінні вона втрачає більшу частину своїх корисних властивостей», — зазначив учений.

  • email Відправити другу
  • print Версія для друку
  • Add to your del.icio.us del.icio.us
  • Digg this story Digg this

Головні новини

eXTReMe Tracker